Tuesday, May 22, 2007

Forex penuh rahsia konon2

Nama saya Syawal tinggal di putrajaya.. saya di sini ingin berkongsi pengalaman yg telah saya lalui selama 4 bulan dlm forex, Pengalaman yg sukar di gambarkan bertapa seronok dan best nya
Dulu saya di sogok bahawa forex itu susah kena pandai kena belajar tinggi masuk u dan sebagai nya, Paling kurang kena tahu asas2 forex dan kena sedia tanggung risiko kerana forex nih bahaya dah lah kelas dikenakan bayaran yang mahal lepas tuh risiko rugi tinggi , jadi forex adalah bahaya boleh sakit jantung boleh papa kedana, Tetapi!!!! kenapa ramai yg berjaya ramai yg berhasilkan wang kalau forex nih bahaya masakan bank dan ramai org sanggup perhabih duit?? pelik kan??
sebab kita selama ini di sogok dgn berita dan kabar yg menakutkan dan menyeramkan, padahal forex ada rahsia yg sungguh hebat yg saya ingin kongsi bersama.
Pertama- Anda tak perlu bijak atau pandai dlm IT pon boleh dapat duit dlm forex
Kedua - Tak perlu susah atau sakit kepala nak baca graff dan cart atau indikator
ketiga - Belajar hari ini Insyaallah esok boleh main forex
Keempat - Displin

Memang sukar nak percaya tapi ini lah hakikat nya yg saya dah alami. Terima kasih saya tak terhingga kepada Ustaz Sobri Saad founder Uss grop www.kelasforex.info
yang telah memberi tunjuk ajar kepada saya dan sekarang kelas nya sudah sampai di Indonesia Singapore, Brunei dan lain2 ,

Kepada rakan-rakan yg ingin belajar forex tapi tak tahu mcm mana nak dapat Teknik terbaik untuk menghasil profit dari forex silalah ke website www.kelasforex.info dan klik di wakil team dan terus hubungi wakil yg terdekat dgn anda atau terus telepon saya di talian 0163231864 atau 0173147311
ataujuga boleh emailkan kepada saya segala maklumat ke syawal1974@gmail.com, anda juga boleh walk in terus masuk kelas di website kelasforex.info klik di jadual kelas akan tersenarai jadual-jadual kelas dan lokasi nya
Dari segi pembayaran amat lah berbaloi Rm 500 dan ada jaminan tuu, boleh bayar terus melalui website untuk mendapat kan tiket kelas dan jgn lupa sekiranya inginkan referal id atau id penaja masuk kan id saya >>> syawalputrajaya dan jgn lupa sms ke saya untuk info seterus nya

Pesanan saya kepada semua rakan diluar sana jgn tertipu dgn skim cepat kaya atau pelaburan interent kerana hanya ingin mengejar keuntungan yg cepat anda semua mengalami kerugian
Belajarlah membuat perniagaan sendiri dan Forex adalah salah satu perniagaan, iaitu perniagaan pertukaran matawang asing. Maksudnya anda sendiri yg menentukan untung atau rugi perniagaan anda!!!

jumpa lagi untuk info seterus nya
Assalamualikum dam salam sejahtera

7 comments:

momoko said...

hii great forex Forex Site!

fell free to download free forex ebook at Fx-e-book

Harry Panca said...

Account 60724 an. harrypanca gak pernah dikembalikan setelah USSGroup memainkan dengan modal saya $3000 USD lebih.

fxferoq said...

USS group ni PENIPU BESOR... mintak 500 tapi ajor macam taik.. ustad babi sabri pukimak lancau cibai!!!

Unknown said...

Bagus blox ni...Tahukah anda...anda layak dapat 65% dengan instaforex..Tapi macam mana...Jika anda register dibawah saya,anda layak mendapat 65% rebet
Sebagai contoh jika anda profit usd1000 insta akan bayar bonus kepada saya sebanyak 30%....daripada 30% itu saya akan pulangkan balik sebanyak 65% kepada anda.........kiri masuk..kanan pun masyuk
http://www.insta2u.com

Admin said...

postingnya tentang forex bagus
http://caradaftarfbs.blogspot.com/

Best Sharing said...

Terimakasih tuan.. tulisan ini sepertinya cukup berkesan. saya nak cuoba belajar kat sini..

saya trader and dah banyak loss. sekarang sedang nak cari teknik yang profitable..

sya jg ada tulisan ttg trading forex. visit je goo.gl/ForexNewbie

Thanks

Unknown said...

95% pemain baru fx gagal..
Apa cerita?
Skurang2nya 3 thn bergelumang dgn mt4 baru boleh dpt keuntungan yg konsistent setiap bulan...ini slh sorg sifu yg ckp lah..